Dobrodošli! (Welcome!)

Odlučila sam staviti i ovaj blog u funkciju, iz poštovanja prema svim posjetiteljima koji ne mogu ostavljati komentare na matičnom blogu . Nadam se da ću imati dovoljno vremena za dvostruko uređivanje.

I decided to put this blog to function, out of respect to all the visitors who can not leave comments on the blog home. I hope to have enough time for double editing.



utorak, 27. studenoga 2012.

Blog nagrada - Blog award



Dobila sam ovu nagradicu od drage blogerice Bojane.  Ovo je moja prva takva nagrada i jako me je razveselila. Cilj je, kao što kaže Bojana, družiti se i pronalaziti srodne ljude, dijeliti ideje i prijateljstvo. Tako brišemo sve granice i razlike i činimo svijet boljim.

A sad teži dio: odabir blogova koje ću ja nagraditi. Ja bih najradije nagradila sve blogove koje pratim, no moram izabrati svega nekoliko, pa oni koji sada ne uđu u izbor, dolaze u obzir drugi puta!

I received this award from dear blogger Bojana. It's my first award like this and it really made ​​me feel better. The goal is, as Bojana says, socialize and find similar people to share ideas and friendship. With that we are deleting all boundaries and differences and making the world a better place.

Now the hard part: choosing blogs that I will reward. I would prefer to reward all the blogs that I follow, but I have to choose just a few, and for those who don't enter in
shortlist, you'll come to mind next time!

 Cooky   - čiji je blog sladak u pravom smislu riječi! Kod nje je sve poslastica! (her blog is sweet in the true sense of the word, everything there is a treat)
Kristina  - vesela i svestrana kreativka od koje se može mnogo naučiti! (cheerful and
versatile creative person from whom you can learn a lot)
Suzana - maštovita i puna sjajnih ideja! (imaginative and full of bright ideas)
Dr Sonia - izuzetna u recikliranju i DIY tehnici! (exceptional in recycling and DIY technique)
Cristina - uvijek iznenađujuća, spretna, maštovita (always surprising, skillful, imaginative)

Uživajte u njihovim blogovima! (Enjoy in their blogs)


Broj komentara: 6:

Hvala vam što ste navratili. Bilo bi lijepo da ostavite komentar. To je putokaz za moj daljnji rad.
Ako vas moji radovi inspiriraju i poželite napraviti slično, molim vas da pitate za dopuštenje iz poštovanja prema autoru.

Thank you for stopping by. It would be nice to leave a comment. It is a guideline for my future work.
If any of my work inspire you and you want to make a similar, please ask for permission to respect the author.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...