Dobrodošli! (Welcome!)

Odlučila sam staviti i ovaj blog u funkciju, iz poštovanja prema svim posjetiteljima koji ne mogu ostavljati komentare na matičnom blogu . Nadam se da ću imati dovoljno vremena za dvostruko uređivanje.

I decided to put this blog to function, out of respect to all the visitors who can not leave comments on the blog home. I hope to have enough time for double editing.



subota, 2. ožujka 2013.

Čestitke za bebe - Baby cards

Ovakve sam čestitke sada napravila prvi puta. Motivi  stopica i kolica su uobičajeni kod quillera pa sam ih i ja iskoristila. Dakle, svaka govori za sebe: plava za dečkića, a ružićasta za curicu.

These greetings  I did the first time. The motive of the foot and carts are common in Quiller world, including here. So, each speaks for itself: blue for the little boy (welcome), and pink for a girl (a star is born).

Welcome

A star is born

Broj komentara: 5:

Hvala vam što ste navratili. Bilo bi lijepo da ostavite komentar. To je putokaz za moj daljnji rad.
Ako vas moji radovi inspiriraju i poželite napraviti slično, molim vas da pitate za dopuštenje iz poštovanja prema autoru.

Thank you for stopping by. It would be nice to leave a comment. It is a guideline for my future work.
If any of my work inspire you and you want to make a similar, please ask for permission to respect the author.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...